środa, 7 lutego 2018

Holographic stamping polish from Born Pretty Store and Dorothy L no 319

Dziś zapraszam na recenzję niebieskiego holograficznego lakieru do stempli z Born Pretty Store. Emalia ma numer 4 i znajdziecie ją tutaj.

Today I would like to show you blue holographic stamping polish from Born Pretty Store. It has number 4 and you can find it here.


Jak widzicie efekt holo jest bardzo fajny, lakier kryje po dwóch cienkich warstwach i schnie bardzo szybko. Na środkowych palcach użyłam Dorothly L - markę, którą znalazłam na Cyprze. Śliczny jasny niebieski, chwilami wygląda nieco szarawo. Niestety, nawet 3 warstwy nie zapewniają pełnego krycia i schną całą wieczność (nawet szybkoschnący top nie dał rady).

As you can see - holo effect is very nice, the polish is opaque in 2 thin layers and dries very fast. On middle fingers I used Dorothy L - a brand I found on Cyprus. It`s a beautiful light blue, sometimes a bit grey-ish. Unfortunately, 3 layers are not enough and they dry very long (even fast drying top coat did not help).

Lakier BPS jest przeznaczony do stemplowania - na jasnych kolorach sprawdza się bardzo dobrze, na ciemnych już nieco gorzej.
BPS polish is designed for stamping - on light colors it works very good, on darker ones - a bit worse.



Powyższe zdjęcia są robione z lampą błyskową, a poniższe w naturalnym świetle w pochmurny dzień.
Above pictures are taken with flash and below one in a day light, cloudy weather.



Podczas zakupów w BPS pamiętajcie o moim kodzie rabatowym.
When you are shopping at BPS remember about my discount code.



17 komentarzy:

  1. Ale super, tak słyszałam o Born Pretty, nawet postanowiłam napisać, odesłali mi link do formularza, wypełniłam go i już kilka tygodni nic. Możesz napisać mi jak wyglądało to u ciebie >?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też długo to trwało zanim się ze mną skontaktowali, w pewnym momencie nawet o tym zapomniałam ;-)

      Usuń
    2. Ooo szkoda ;-[ Dziękuję za odpowiedź :-]

      Usuń
  2. Ooo ale cudny ten lakier holo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a precious manicures sweetie! I like this combination ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne :D Już bez zdobienia były super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko do stempli ale i do noszenia solo jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo ładny. Lubię niebieskie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaram się takimi odcieniami niebieskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne holo - a holo mandala już w zupełności super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. its very pretty. love the stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne holo :) Niebieskiego jeszcze nie mam, ale planuję zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. That blue holo is gorgeous! It really reminds me of OPI DS Glamour. The stamping turned out really pretty aswell!

    OdpowiedzUsuń