czwartek, 15 lutego 2018

Valentine`s mani - part 3

Kiedyś broniłam się przed romantycznymi paznokciami, w tym roku zmieniłam zdanie, stworzyłam 3 zdobienia i mam ochotę na więcej 😊

In the past I didn`t want anything romantic on my nails, but this year I changed my mind, I created 3 nail art and I want more 😊






Jako bazy użyłam kolejnych 2 lakierów Playboy z zestawu Five Shades of Grey: Anastasia i Susanah oraz ciemnego różu od Born Pretty Store. Czerń potrzebuje dwóch cienkich warstw i schnie szybko. Brokatowa Susanah wymaga 3 warstw i schnie dosyć długo, jednak można jej używać również jako top coatu. Mimo to jest moim ulubieńcem z tego zestawu.

As base color I used another 2 polishes from Palyboy set Five Shades of Grey: Anastacia and Susanah and dark pink from Born Pretty Store. The black polish needs 2 thin layers and dries very fast. Glitter one - Susanah requires 3 layers and more time to dry, but you can use it as a top coat as well. I think it is my favourite one from this set.



Do stemplowania użyłam płytki MoYou London Festive Collection nr 42, Color Alike B. a Princess i czarnego Golden Rose (o których zapomniałam robiąc zdjęcia).

For stamping I used plate MoYou London Festive Collection no 42, Color Alike B. a Princess and black Golden Rose (which I forgot when I was taking pictures). 


Tak prezentuje się całość:
Here is the final manicure:



P.S. Dorzuciłam kilka nowych rzeczy do zakładki wyprzedaż. Może znajdziecie coś dla siebie.

9 komentarzy:

  1. Very nice .. nothing wrong with having romantic nails ;) isn't it

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ;) ja w tym roku też trzy mani walentynkowe stworzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love it, I think it's cool with hearts :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ozdobiony ten wskazujący, ładnie wysmukla paznokieć i go ozdabia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na takie nietypowe walentynkowe mani. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdobienia są totalnie w moim stylu, chociaż nawet bez zdobień te kolory ładnie ze sobą współgrają. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne lakiery do paznokci :) Piękny dobór kolorów lakierów :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  8. its beautiful. its kind gives me hyspter vibe :D

    OdpowiedzUsuń