czwartek, 27 września 2018

Irish nails

Wrzesień to nadal wakacje dla mnie, niecałe 2 tygodnie spędziłam w Irlandii i naszło mnie na zdobienie w barwach tego kraju. Wśród lakierów, które nadal czekają na swoją kolej mam kilka odcieni zieleni. Wybrałam Mollon Pro nr 124. Lakier jest niezły, chociaż potrzebuje 3 warstw. Schnie szybko i ma ładny połysk.
Przed Wami konicznykowe zdobienie i mój nowy ulubiony kubek 😊

I am still on holiday, I spent almost 2 weeks in Ireland and I thought it would be nice to create a manicure with its colors. Amongs my untried polishes I have some shades of green. I chose Mollon Pro no 124. It is good polish, althought it needs 3 layers. It dries quick and it has shiny finish.
Let me show you clover nail art and my  new favourite mug 😊





12 komentarzy:

  1. Świetny kolor ma ten mollon!!!
    Fajne zdobienie!!!

    Niestety z bólem w sercu stwierdzam, że najbardziej podoba mi się kubek z owiecami!!! 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności! mi się podoba bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a pretty green manicure sweetheart! Smuack!
    Have a good time in Ireland!

    OdpowiedzUsuń
  4. It is very pretty. I love the cup, it's adorable! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love travelling and Ireland is on my "wishlist" :-) Beautiful manicure and beautiful cup too! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładna zieleń! Ten odcień zieleni jest genialny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń