niedziela, 30 września 2018

Water marble and September stuff

Hej,

Ostatni dzień miesiąca, więc pora na małe podsumowanie.
Zacznę od 2 lakierów, które mają tragiczne krycie i chciałam je wyrzucić - Golden Rose Paris nr 222 oraz Sally Hansen Sunny side. Okazało się, że są idealne do water marble. Za to top Sweet Princess jest już w koszu - wykończyłam manikiur dwoma warstwami, a jest prawie niewidoczny i zgęstniał.

Hey,

Today is last day of September, so it is time for a small summary.
Let`s start with 2 polishes with terrible opacity, which I wanted to throw away - Golden Rose Paris no 222 and Sally Hansen Sunny side. It turned out that they are perfect for water marble. But glitter top Sweet Princess is already in the trashbin - I applied 2 layers over my manicure and it is almost invisible, furthermore it became very thick.


Wszystkie lakiery użyte do water marble:
All polishes used for the water marble:






Oprócz Sweet Princess, swój żywot zakończył również Barry M Eat my dust. Bardzo przyjemny miętowy kolor, niestety, zgęstniał w połowie butelki.

Besides Sweet Princess, I had to throw Barry M Eat my dust as well. It was very nice minty shade, but became too thick after I used only half of the bottle.


W całości wykorzystałam RdeL Young Cherry blossom - ładny kolor i świetny jakościowo.
I used the full bottle of RdeL Young Cherry blossom - nice shade and great quality.


Od czerwca niemal cały czas jestem w podróży i zmywacz do paznokci w płatkach sprawdza się najlepiej. Ten z L.A. Colors nie był najlepszy, natomiast Boots świetnie usuwał manikiur.

Since June I have been constantly traveling and nail polish remover pads are better that the liquid one. L.A. Colors wasn`t the best, but Boots worked perfect.



Będąc w Stanach musiałam wyrzucić bazę pod lakier Rimmel Nail nurse - zgęstniała prawie w połowie butelki. Wykończyłam też top Catrice Super dry - jak dla mnie nr 2 po Sally Hansen Insta Dri, faktycznie wysusza manikiur niemal natychmiastowo.

When I was in USA I had to throw Rimmel Nail nurse - there was still almost half of the bottle, but it became too thick to use it. I finished top Catrice Super dry - it is my number 2 after Sally Hansen Insta Dri, the manicure is indeed dry almost immediately.


Z innych kosmetyków zużyłam krem pod oczy z Lidla - u mnie sprawdzał się bardzo dobrze, krem na noc tej samej firmy - tu już było gorzej, zbyt tłusty i lepki, wykończyłam go na nogach, krem do rąk Palmer`s Raw shea - w porządku, ale bez większego zachwytu oraz maska w płachcie - przez 15 minut byłam księżniczką, ale moja skóra nie wypiękniała.

There are some other cosmetics I used: eye cream from Lidl - it worked very good for me, night cream from the same brand - too thick and too sticky for me, I finished it on my legs, hand cream Palmer`s Raw shea - it was ok, but nothing great and sheet mask - for 15 minutes I was a princess, but my skin did not become more beautiful.




Jeżeli chodzi o nowości to nie było ich wiele: krem pod oczy kupiony w gdańskim TK Max oraz kilka lakierów z Irlandii.

I did not buy many new things - just an eye cream (I found it in TK Max in Gdańsk) and some nail polishes in Ireland.





11 komentarzy:

  1. Water Marble wyszło Ci genialnie! Ta technika to mój mały koszmarek :D Rzadko zdarzało mi się zdenkować lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie mam talentu do bardziej wymagających metod, za to water marble zazwyczaj mi wychodzi ;-)

      Usuń
  2. Nigdy nie robiłam zdobienia tą wodną metodą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm in war with water marble manicures... and I love to see them on other girl's nails! I love your water marble manicure! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny WM!!!
    A ten pierwszy nowy lakier, turkusowy czy błękitny lakier z poświatą wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń