niedziela, 14 października 2018

Benecos Sparkles

Będąc w Niemczech znalazłam ekologiczne kosmetyki firmy Benecos. Skusiłam się na lakier w pięknym niebieskim odcieniu o nazwie Sparkles, chyba najbliżej mu do błękitu paryskiego. Nakłada się łatwo i schnie szybko, o ile pamiętam, to nałożyłam 3 warstwy. Nie zauważyłam większej przewagi nad innymi lakierami, może zapach ma odrobinę delikatniejszy. 

When I was in Germany, I found eco-cosmetics Benecos. I chose a nail polish in a beautiful blue shade, I would say it is something like palatinate blue. Application is easy and it dries fast, as far as I remember I applied 3 layers. I did not notice a difference between this one and other polishes, maybe only its scent is not that strong.



Jeden paznokieć pomalowałam moim ulubieńcem Color Alike B. a Princess, a wzorki pochodzą z płytek BPL-010 oraz BP-12. Indianin jest wystemplowany przy użyciu Caption Oh, no she didn`t 

I applied on one nail my favourite Color Alike B. a Princess, the patterns come from stamping plates BPL-010 and BP-12. The Indian is stamped using Caption polish Oh, no she didn`t.



4 komentarze: