czwartek, 11 października 2018

Fall nails with Essie Chocolate cakes and BPS no 3

Cześć,

U mnie niemal letnia pogoda, ale październik zobowiązuje - czas na jesienne paznokcie.
Bazą jest Essie Chocolate cakes - potrzebuje 3 warstw, ale wygląda bardzo elegancko. Na nim wystemplowałam listki z płytki BP-030 duochromowym lakierem BPS nr 03. 

Hi there,

We still have summer weather here in The Netherlands, but it is October already, so it`s time for autumn nails.
The base polish is Essie Chocolate cakes - it needs 3 layers, but at the end it looks very elegant. I stamped some leaves over it using stamping plate BP-30 and duochrome nail polish BPS no 03.





Pamiętajcie, że BPS obchodzi właśnie 8. urodziny. Od wczoraj do 16. października trwa kilka ciekawych promocji, np. jeżeli użyjecie mojego kodu KBL91 podczas zamówienia (należy go wpisać w komentarzu), otrzymacie prezent. Wszystkie inne promocje znajdziecie na http://www.bornprettystore.com/.

Please remember that BPS is celebrating its 8th anniversary. Since yesterday till 16th of October there are some special offers, for example if you type my code KBL91 in comment of your order, you will get a gift. All other offers you can find on: http://www.bornprettystore.com/.



4 komentarze:

  1. Fajne! Proste, nie przekombinowane i przez to b. eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam hybrydowe lakiery do paznokci. Najlepsze są te takie lustrzane efekty. Moja kosmetyczka za każdym razem jak u niej jestem wymyśla coś nowego i zaskakującego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten stempelek pięknie rozjaśnił ten bazowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń