wtorek, 9 października 2018

IQ Cosmetics no 7

Zastanawiałam się długo, gdzie ja kupiłam ten lakier. Nie jestem pewna, ale chyba w Austrii.
Ma być szybko schnący i taki jest (na nakrętce producent zapewnia, że wystarczy 45 sekund - nie wiem, czy tylko tyle, ale pamiętam, że nie czekałam długo). Dobrze się nakłada i ma elegancki wiśniowy kolor. Dodałam naklejki, które kupiłam kilka lat temu, kiedy jeszcze ozdoby nie były tak łatwo dostępne i widać różnicę w porównaniu z tym, co sklepy oferują teraz. Te są grube i część kamyczków odpadła tego samego dnia.

I was wondering where I bought this polish. I`m not sure, but I think it was in Austria. It should be fast drying polish and so it is (on the cap it says 45 seconds, I did not check if it is so short, but I remember I didn`t wait long). Application is good and I like its elegant cherry shade. I added stickers I bought some years ago, when nail art products were not so easily available and you can see a difference comparing what stores offer today. The stickers are thick and I lost some of the studes the same day I made my manicure. 



7 komentarzy: