sobota, 6 października 2018

Sally Hansen Big peel off base coat

Wszystkie pazuromaniaczki wiedzą, jak trudno usunąć brokatowy lakier oraz jak zły wpływ na paznokcie ma nadużywanie zmywacza. Długo szukałam dobrej bazy peel off. Niektóre schodziły już po godzinie od malowania, inne nie dały się zeskrobać. Dlatego, kiedy zobaczyłam Sally Hansen za jedyne $2, postanowiłam ją wypróbować.

All polishholics know how difficult is to remove glitter nail polish and how bad for our nails is using nail polish remover too often. I was looking for a good peel off base for a long time. Some of them peelled just an hour after application, others were hard too remove. So when I saw Sally Hansen for $2 only, I decided to give it a chance.



Zacznę od aplikacji - na opakowaniu jest napisane, aby nałożyć jedną grubą warstwę. Ja próbowałam też 2 cienkie, bo szybciej schną. To nie ma znaczenia - w obydwu przypadkach baza zachowywała się tak samo. Schnięcie nie jest zbyt szybkie - gruba warstwa potrzebowała nawet 20 minut. 
Kiedy już warstwa jest sucha - zupełnie bezbarwna - możemy nakładać lakier. Tu nie napotkałam żadnych problemów.

I will start with application - on the bottle it is advised to apply 1 thick layer. I tried 2 thinner ones, because it dries faster. It doesn`t matter - in both cases the base worked the same. Drying time is quite long - 1 thick layer needed up to 20 minutes.
When the base coat is dry - completely transparant - we can apply a nail polish. I did not have any problem with it.


Trwałość - tu nie robiłam zbyt wielu testów, zazwyczaj usuwałam lakier następnego dnia, bo chciałam zmalować coś innego. Tylko raz trzymałam zdobienie 2 dni - przetrwało bez problemu.

Lasting - I did not test it, usually I removed a nail polish a day later, because I wanted to use another one. Only once I had it for 2 days - I did not notice any tip wear.


Usuwanie - delikatnie podważamy lakier paznokciem lub patyczkiem i schodzi prawie w całości. Zauważyłam następującą prawidłowość - zazwyczaj baza schodzi do wolego brzegu paznokcia, końcówkę musiałam delikatnie skrobać albo zmyć. Natomiast jeżeli usuwamy zdobienie po gorącej kąpieli albo zmywaniu naczyć - schodzi idealnie w całości. 
I na koniec najważniejsze - schodzi sama baza, paznokcie nie są zniszczone.
Bazę testowałam ze tylko zwykłymi lakierami. Wiem, że ostatnio pojawiły się takie produkty do hybryd i niestety, wiele dziewczyn zniszczyło sobie paznokcie zrywając lakier.

Removing - gently lift the polish on one side and it peels off almost in one piece. I noticed following - usually the base goes off easily from the part of the nail attached to skin, but not from the edge behind the finger, I had to scratch it (gently!) or use nail polish remover. But when I tried to remove it after hot shower or washing dishes - it was removed in 1 piece from the whole nail.
Last but least - this base doesn`t damage nails.
I tested it only with regular polishes. I saw recently the same products, but for UV gel polishes and unfortunately, many ladies damaged their nails when removing it.

13 komentarzy:

  1. Te bazy są właśnie fajne na 1-2 dni, ale dłużej moim zdaniem się nie sprawdzają :) U mnie fajnie sprawdza się Miss sporty, za to Neess niestety już nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dużo dobrego o Miss Sporty, ale ona chyba jest już niedostępna?

      Usuń
  2. miałam coś podobnego i dla mnie to fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze nie widziałam tej bazy. Jak ją zobaczę to kupię, bo z tych które mam nie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for reviewing this. I must admit that a 20 minutes drying time for a base coat sounds a bit too long for my likings, so that was a great piece of information :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszalałabym gdyby baza pod malowanie schła 20 minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, tam, parę stron dobrej książki i można robić paznokcie :P

      Usuń
  6. I use NYC Strip Me Off but also I haven't tested it for more than a couple of days because my main purpose is to be able to remove the manicure quickly and make another one, also I like to change my manicure often! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie jestem przekonana do takich baz peel off.

    OdpowiedzUsuń