sobota, 31 sierpnia 2019

BPS Cherry blossom

W paczce-niespodziance od BPS znalazłam 2 lakiery do stempli. Turkusowy pokazywałam tutaj, czas na lekko łososiowy kolor. Miałam ochotę nie tylko na stempelki, ale całe paznokcie w tym odcieniu. Tak powstał poniższy manikiur. Nałożyłam 2 warstwy lakieru Cherry Blossom - aplikuje się przyjemnie, schnie dosyć szybko i wygląda naprawdę ładnie. Pasowały mi do niego odrobina bieli i czerni i tak powstało poniższe zdobienie.

In the surprise package from BPS I found 2 stamping polishes. Turquoise one was shown here, it`s time for the salmon-ish one. I was in a mood not only for a stamping, but full nails in such a shade. I applied 2 layers of the Cherry Blossom polish  - it`s easy to use, it dries quite fast and looks really nice. I added a bit of white and black and here it is my manicure.



Na koniec jeszcze podgląd jak stempluje ten lakier na jasnym i ciemnym kolorze.

Last but not least here is a picture how this polish looks on a dark and light base.


Produkt znajdziecie tutaj, obecnie za $1,99.
You can find this product here, now it costs$1,99.


5 komentarzy: