piątek, 22 maja 2015

BARRY M Road Rage

Będąc w Dublinie musiałam zajrzeć do lokalnej drogerii i zobaczyć, co mają dobrego ;-)
Wybrałam 2 lakiery osławionej marki Barry M. Dziś pokażę Wam piękny miętowy kolor o nazwie Road Rage.
Pędzelek jest bardzo wygodny i świetnie manewruje się nim przy skórkach. 2 cieniutkie warstwy wystarczają do pełego krycia. Jest to seria "Quick dry" i rzeczywiście lakier wysycha w ciągu kilku minut. Rozczarowała mnie jedynie trwałość. Nałożyłam na Barrego białe delikatne stemple, wszystko wyglądało pięknie. Było już późno, więc stwierdziłam, że zrobię zdjecia następnego dnia. Niestety, odpryski pojawiły się w ciągu dnia i jak wróciłam z pracy to już nie było czego fotografować. Po 48h od pomalowania paznokcie nadawały się tylko do zmycia. A szkoda, bo uroda tego lakieru jest niezaprzeczalna... Chyba jednak dam mu drugą szansę ;-)





12 komentarzy:

  1. Piękny kolor, na żywo musi wyglądać obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny, szkoda tylko, ze z trwaloscia niezbyt. Mam z tej serii inny kolor i moj byl ok.
    Mimo wszystko daj mu druga szanse ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam barry M bardzo podobny sugar apple ale na trwałość nie narzekam mimo iż kupiłam końcowkę używanego w zasadzie na sprawdzenie koloru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, szkoda że taki kiepski ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Często tak mam, że pomalowane paznokcie po jednym dniu w pracy nie nadają się już do zdjęć ;( kolorek naprawdę bardzo ładny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że trwałość jest taka słaba bo kolor jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kolor! u mnie piasek od Barry M (atlantic road) ma taki sam kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny odcień niebieskiego ;-)

    OdpowiedzUsuń