niedziela, 10 maja 2015

Recenzja płytki BPS L-007 i przedurodzinowe zdobienie

Jakiś czas temu dostałam propozycję przetestowania kilku produktów dla Born Pretty Store. Wybrałam 3, a wśród nich płytkę BPS L007. Obecnie płytka kosztuje $5.99, ale czasem pojawiają się promocje. Jeżeli nie chcecie czekać, to możecie użyć mojego kodu KBL91, dzięki któremu obniżycie cenę o 10%.


Płytka zawiera 15 wzorów całopaznokciowych oraz 10 mniejszych - całkiem dużo, można stworzyć wiele ciekawych zdobień :) Oczywiście front jest ochroniony niebieską folią, którą trzeba zdjąć przed użyciem (nie wiem, czy czytają to jakieś osoby, które jeszcze nie stemplowały paznokci, dla pozostałych jest to oczywista oczywistość). Duże wzory bez problemu pokryją całą płytkę, no chyba że ktoś ma wyjątkowo szerokie lub długie paznokcie. Wszystkie odbijają się całkiem dobrze, większość za pierwszym razem. 

Pierwsze zdobienie mogłyście oglądać w poprzednim wpisie:





Na lewej dłoni użyłam innego wzorku:


Wystemplowałam teżpazurki na zielonym Orly Coachella Dweller, niestety zielony KIKO Satin nr 416 okazał się zbyt słabo napigmentowany i nie do końca byłam zadowolona z efektu (niby jest ładnie, a jednak to nie to).


Mam dla Was jeszcze jedno zdobienie. We wtorek mój blog będzie miał rok! Dlatego też dziś na moich paznokciach zagościł pierwszy zrecenzowany lakier - KIKO Satin nr 415. Jest to jeden z moich ulubieńców, jak klikniecie na jego numerek, to przeniesiecie się do pierwszego postu. Dla drobnego urozmaicenia jeden paznokieć pomalowałam białym GR Rich Color nr 76, dodałam wzorek z płytki BPS L-007, a tzw. final touch to ćwieki z chińczyka za całe 99 centów :)






Płytkę i inne ciekawe przybory do zdobienia paznokci możecie znaleźć w dziale "nail art". Na wszystkie nieprzecenione produkty możecie użyć mojego kodu rabatowego: KBL91 (korzystajcie, korzystajcie, bo jeżeli zrobicie to min. 10 razy to BPS zafunduje nam rozdanie ;-))

KBL91

15 komentarzy:

  1. Ładnie te wzorki wychodza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. to granatowe mani przepiękne <3 płytka jest super, jak wszystkie duże od BP!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się właśnie te zielone podobają ze względu na fajny wzoreczek, a niebieskie ze względu na piękny kolor lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ten wzorek z zielonych paznokci jest śliczny, na pewno spróbuję w innej kolorystyce :)

      Usuń
  4. Kolor kiko jest cudny i to niebieskie zdobienie.
    Płytka jakoś do mnie nie przemawia.

    A co do współpracy z BPS to miałam dostać drugą paczuszkę, ale moja "koleżanka" po obietnicy wysyłki paczki niedługo umilkła i tak już prawie miesiąc, więc pewnie drugiej paczuszki nie otrzymam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niezbyt miłe, chociaż patrząc ile osób teraz testuje ich produkty, mogli po prostu przeoczyć Twojego maila...

      Usuń
    2. Raczej nie. Byłyśmy w ciągłym kontakcie bo podsyłałam jej jeszcze linki. No i zastanawiam się czy pisać i pytać czy odpuścić?
      Nie mniej wczoraj za punkty kupiłam 2 żele soak off i 10 patyczków fimo :) teraz czekam niecierpliwie na zakupy :)

      Usuń
  5. Piękna ta płytka! najbardziej podoba mis ię to granatowe zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie genialne mani ;) coraz bardziej żałuję,że nie mam żadnych płytek :(

    OdpowiedzUsuń
  7. mam te plytke, jest naprade fajna, ale Ty wyczarowals z niej cudowne zdobienia - bardzo mi sie podobaja :)- dolaczam do obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To granatowe zdobienie jest świetne! Lubię takie duże płytki, dają tyle możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie, granatowe bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają te pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdobienie to mój faworyt - ta płytka jest genialna, też mam :)

    OdpowiedzUsuń