piątek, 29 maja 2015

Czerwony lakier od BPS

Żółty Revlonik z poprzedniego wpisu jest fajny, ale może by go nieco przyozdobić? Do tego użyłam czerwonego lakieru do stempli (znajdziecie go pod tym linkiem) od Born Pretty Store. Normalnie kosztuje $4,99, ale w tej chwili można go kupić w promocyjnej cenie $2,99. Lakier ma bardzo dobrą konsystencję i ładnie odbija się na paznokciach. Co tu dużo gadać - popatrzcie. Przypadkiem zniszczyłam końcówkę środkowego paznokcia, nie wygląda to zbyt estetycznie, ale mam nadzieję, że przymkniecie oko :)



Kilka dni wcześniej użyłam go na białym lakierze i też wyglądał bardzo ładnie:



Ten lakier i wiele innych ciekawych produktów znajdziecie w dziale nail art. Pamiętajcie o moim kodzie, dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki na artykuły w regularnej cenie:

KBL91



9 komentarzy:

  1. lubię połączenie żółtego z czerwonym, bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Żółtym wygląda to bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na biały wygląda rewelacyjnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie patrzyłam na lakiery od ich firmy :]
    Mają ładne kolorki, może na jakiś z nich się skuszę :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te Twoje zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie kryje ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny lakier do stempelkow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że znowu można kupować lakiery na BPS.
    Ciekawe jak spisuje się biały, bo potrzebuję właśnie bieli.

    Świetne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne stemple! Drugie mani to mój faworyt, ale obydwa są ładne.

    OdpowiedzUsuń