sobota, 27 maja 2017

Neon gradient

Witajcie,

Neony to nie mój klimat, ale odkąd prowadzę bloga zrobiłam się bardziej otwarta ;-) Zdobienie podpatrzyłam bodajże na Cute Polish. Na biały Orly Day Glow nałożyłam przy pomocy gąbeczki trzy neony Max & More, na to stemple z płytki BP-L003 czarnym Golden Rose do zdobień.
Jak Wam się podoba? 

Hello,

Neon polishes are not my thing, but since I have my blog, I`m more open for trying different stuff. I saw similar nail art on Cute Polish if I remember correctly and I really liked it. On white Orly Day Glow I applies 3 neons from Max & More using a sponge. Last step was to stamp over a pattern from stamping plate BP-L003 using black Golden Rose for nail art.
What do you think about it?




 

13 komentarzy:

  1. Fajne pazurki :) Wzór jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful gradient :) Lovely pattern :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh wow, that looks fantastic! Well done, and I love neons :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja b. lubię neony. Czekam tylko aż będę mieć lekko opalone dłonie bo wtedy prezentują się o wiele lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też się polubię z neonami, dobrze mi się nosiło to zdobienie ;-)

      Usuń
  5. Przepiękne paznokcie, zazdroszczę :))
    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tropikalny ten Twój manicure! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam tylko jednego neoka, z semilaca ale planuję powiększyć kolekcję

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham neony i bardzo podoba mi się takie kolorowe zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby nie blog, nosiłabym pewnie tylko różowy, więc w pełni Cię rozumiem. ;P
    Gradient wyszedł super, a wzór dodaje uroku. Bardzo mi sie podoba i świetnie pasuje na lato. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń