niedziela, 21 stycznia 2018

Unicorns and snow flakes with BPS nail foil

Cześć,

Niedawno dostałam od Born Pretty Store holograficzną folię transferową. W zestawie znajduje się 8 kawałków z różnymi wzorkami, o wymiarach 4x20 cm każdy. Szczerze mówiąc wszystkie są piękne i ciężko było zdecydować, które wybrać. Zaczęłam od śnieżynek, styczeń jest idealny na ten motyw. Najpierw pomalowałam paznokcie lakierem Essence Miss Universe, następnie nałożyłam klej do folii transferowej, poczekałam aż wyschnie. W międzyczasie wycięłam wzorki, które miały znaleźć się na paznokciach. Przyłożyłam je i docisnęłam silikonowym kopytkiem, oderwałam folię i gotowe. Wszystko odbiło się super, a śnieżynki pięknie błyszczały w słońcu.

Hello,

Recently I got from Born Pretty Store holographic nail foil. In the set there are 8 pieces with various patterns, 4x20cm each. To be honest I love all of them and it was difficult to choose the first one. I started with snow flakes - it`s perfect for January. First I applied nail polish Essence Miss Universe. Next a layer of glue for nail foil, I let it dry. In meantime I cut pieces with patterns I wanted on my nails. I pressed foil on my nails using a silicon brush, removed the foil and it`s ready. All patterns were transfered perfectly and the snow flakes looked beautiful in full sun.


Do drugiego zdobienia wybrałam trochę magii - jednorożce i te sprawy. Aplikacja jak powyżej, tym razem lakierem bazowym była czerń Rimmel Satin Black. Również tu szybko i sprawnie zrobiłam paznokcie.

For second nail art I chose a bit of magic - unicorns, etc. Application is the same as above, base nail polish was Rimmer Satin Black. This time I also did my nails very quickly and without any problems.


Ten zestaw kosztuje w tej chwili tylko $1.39 i znajdziecie go tutaj. Wystarczy na wiele ciekawych zdobień. Aplikacja jest bardzo prosta, więc każdy sobie poradzi. Jedynym minusem jest ogromna ilość malutkich elementów blisko siebie i trzeba uważać przy ich wycinaniu. Tak wyglądają wszystkie folie (zdjęcie ze strony BPS):

This set costs only $1.39 and you can find it here. It is enough for many beautiful combinations. Application is very easy and everyone will manage with it. Only con is a big amount of small patterns very close to each other, so you have to be careful when cutting one of them. This is full set (picture from BPS):


19 komentarzy:

  1. Taki śnieg mógłby padać jestem za :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sniezynki sa piekne. Ja za swoimi czekam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh I love these manicures! They turned out very well!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdobienie :)
    Wyszło ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, that is really impressive. I love the looks you created ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten lakier Essence! Pierwsze zdobienie bardzo mi się podoba ;) Te folie są genialne ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieżynki bardzo mi się podobają :) Pozostałe wzory również zapowiadają się dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te folie *.* Zdobienie ze śnieżynkami totalnie mnie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne to:) u mnie brokat jak zawsze;p

    OdpowiedzUsuń