poniedziałek, 6 maja 2019

April 2019

W kwietniu wykończyłam sporo kosmetyków, ale dziś skupię się tylko na sprawach paznokciowych.

In April I finished many cosmetics, but today I will focus on nails products only. 




Zmywacz DA - dobry, już kupiłam kolejną butelkę.
Top KIKO Perfect Star Gel - szybko wysuszał manikiur, ale też go przykurczał, nie kupię ponownie. 
Essence Let`s Boo-gy-woogy - nie jest to czysta biel, nieco żółtawa, kiepski pędzelek i słaba konsystencja, wyrzuciła po zużyciu połowy buteleczki. 
Ciate Pillow Fight - na początku go nie lubiłam, miłość przyszła z czasem, często nosiłam go do pracy. 
Czarny Golden Rose Nail Art - lakiery z tej serii są świetnie napigmentowane i idealnie nadają się do stemplowania. 

Nail polish remover DA - it`s good, I already bought another bottle.
KIKO Perfect Star Gel top coat - it dries fasat, but polishes shrink under it, I will not buy it again.
Essence Let`s Boo-gy-woogy - it`s not pure white, a bit yellowish, bad brush and consistency, I thrown it after using half of the bottle.
Ciate Pillow Fight - first I didn`t like it, but the more I used it the more I liked it, recently I wore it often during a week, it`s a good shade for work.
Golden Rose Nail Art black - I really like this serie, the polishes are well pigmented and perfect for stamping.





Jeżeli chodzi o nowości to otrzymałam 2 paczki z Born Pretty Store - w pierwszej były 2 lakiery i baza peel-off, w drugiej płytki. Póki co jestem ze wszystkiego bardzo zadowolona.

And here is something new - I got 2 parcels from Born Pretty Store - first one contained 2 polishes and a peel-off base and second one - stamping plates.


Prace w ogródku spowodowały uszkodzenia kilku paznokci (mimo rękawiczek), spróbowałam kleju Essence, niestety, nie pomógł - złamany paznokieć to złamany paznokieć i koniec.
Tint W7 - jeszcze nie testowałam

I damaged some nails when working in my garden (although I used gloves), I tried nail glu, but it didn`t help - broken nail is just a broken nail.
Tint W7 - I didn`t test it yet.


2 kosmetyki April - jak już pisałam poprzednio - lakier nie ma pędzelka. Kredka jest w porządku.

2 cosmetics from April brand - as I wrote in my previous post - the brush in the nail polish is missing. The eye pencil works fine. 

2 komentarze:

  1. Ale piękne płyteczki, zawsze jak mam jakieś nowe to tyle fajnych pomysłów do głowy przychodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. płytka z jednorożcem jest cudna!!

    OdpowiedzUsuń