wtorek, 21 maja 2019

BPS Spring Garden L008

BPS przysłało mi niedawno kilka płytek, w tym piękną kwiatowo-geometryczną Spring Garden L008. Na początek wybrałam pierwszy dolny wzorek po lewej stronie. 
Najpierw naciapałam kilka kropek różowym, perłowym i fioletowym lakierem, a potem naniosłam wzór.

Recently I got some stamping plates from BPS, amongs others beautiful floral-geometric one - Spring Garden L008. First I chose the pattern in the left bottom corner.
I started with some blurred dots: pink, pearl and purple and then I stamped my nails over.




Praca z tą płytką była bardzo łatwa i przyjemna. Mogę ją polecić. W tej chwili kosztuje $2,99 i znajdziecie ją tutaj.

This plate is perfectly engraved and working with it was a pleasure. Now it costs $2,99 and you can find it here.

3 komentarze:

  1. Ślicznie wyszło ;) Fajny wzorek, ale przede wszystkim podoba mi się tło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:)A ile czasu trwa zrobienie takiego cuda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, it's very nice! I got the same stamping plate but for my first manicure I used one of floral patterns! :-)

    OdpowiedzUsuń