niedziela, 12 maja 2019

Born Pretty Store Jade Pot

Drugim produktem, który otrzymałam od BPS jest srebrny lakier z serii Pearlescent Matte. Buteleczki są matowe i ukrywają piękno lakierów. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona, bo właśnie nie było dobrze widać, co kryje się w opakowaniu. Zakochałam się od pierwszego pociągnięcia pędzelkiem. Poniższy lakier jest przepiękny - czyste srebro. Właściwie pierwsza warstwa dobrze kryje, dla pewności dodałam drugą. Lakier schnie prawie błyskawicznie. Mój ma numer 45573-1 i znajdziecie go tutaj.

Second product I got from BPS is silver polish from Pearlescent Matte serie. The bottles are matt and hide beauty of the polishes. First I was a bit sceptical, because I couldn`t see what is inside. I have fallen in love with it from the first use. The polish is really beautiful - pure silver. It`s opaque in first layer, I added second one to be sure that my nails are well covered. It dries immediately. The one I got has number 45573-1 and you can find it here.



Wzorek pochodzi z płytki BP-18.
The pattern is from stamping plate BP-18.

5 komentarzy:

  1. WoW! Przepiękne to sreberko! Wpisuję na moją wish listę !

    OdpowiedzUsuń
  2. I love matte nail polishes and pearlescent matte are even more beautiful! I love this silver pearlescent matte, is amazing! :-) Nice final manicure too! :-)

    OdpowiedzUsuń