czwartek, 9 maja 2019

Pink Moisturizing - Anti-overflow Glue from BPS

W ostatniej paczce od Born Pretty Store otrzymałam bazę peel-off. To produkt, który zawsze się przydaje, więc ucieszyłam się. Jak sama nazwa wskazuje - płyn jest różowy, nawilżenia nie zauważyłam. Nałożony wokół paznokci schnie szybko i skutecznie chroni skórę przed zabrudzeniem lakierem. Zdejmuje się bardzo łatwo - jedno pociągnięcie i gotowe. 

In last parcel from Born Pretty Store I got a peel-off base. For me it is very useful product, so I was happy to test it. As the name indicates - it is pink, but I did not notice any moisturizing. If we apply it around nails, it is a perfect protection for our skin when preparing a manicure. It dries fast and is easy to remove.




Produkt ma numer 44753 i znajdziecie go tutaj. 
The product`s number is 44753 and you can find it here.

2 komentarze:

  1. ja nie wiem czy mam tak wysuszoną skore czy co, ale mam problem ściągnąć każda bazę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Very useful product, especially to protect the skin during stamping :-)

    OdpowiedzUsuń