środa, 26 lipca 2017

Blue NTN no 61

Dziś wpis na szybko - intensywnie niebieski lakier ze srebrnymi drobinkami od NTN (zdjęcia nie oddają w pełni jego urody). Nakłada się przyjemnie, wystarczą 2 cienkie warstwy, schnie średnio. Ta sztuka zaskoczyła mnie trwałością - po rodzinnych świętach wytrzymał zmywanie góry naczyń + 5 kolejnych dni. Zapłaciłam za niego aż złotówkę!

Today a quick post - bold blue polish with silver shimmer/glitter from NTN (my pictures don`t show its full beauty). Its application is good, 2 thin layers are sufficient, drying time is average. This polish surprised me with its lasting - it survived washing dishes after family Christmas dinner + 5 more days. I paid for it 1PLN (less than 25 cents)!  




15 komentarzy:

  1. Lubie lakiery z tej firmy i szczerze mowiac, mam kilka ma oku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam kilka i są różnej jakości - od świetnych do kiepskich, więc chyba na więcej na razie się nie skuszę ;-)

      Usuń
  2. Dziwi mnie, mi lakier często odpadał w ten sam dzień co pomalowałam.. Ciekawy tym bardziej ze za zlotowke..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też zależy od paznokci i od tego jak je przygotujesz do malowania. U mnie większość lakierów wytrzymuje 4-5 dni, niezależnie od ceny.

      Usuń
  3. That is very pretty, and what a great price! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za 1zł? To jak za darmo :) Nie znam firmy kompletnie. Jedynie gdzieś mi się obiło o uszy że mają lakiery stemplowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie darmo ;-) Kiedyś (a może nadal) robili lakiery dla AlePaznokcie.

      Usuń
    2. Dalej na AllePaznokcie można kupić te lakiery :)

      Usuń
  5. Nie znam tej firmy ;) Kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam raczej pozytywne skojarzenia z tą firmą - niska cena więc nawet jak się trafi na jakiś feralny egzemplarz albo kolor/wykończenie nie do końca pasujące to nie ma tragedii ;)
    Ten też się ciekawie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń