niedziela, 23 lipca 2017

BPS Rose in peril and minty S-HE

Cześć,

W ostatniej przesyłce z BPS dostałam metaliczny brązowy lakier Rose in peril. Na paznokciach użyłam go do stempli, jako lakier bazowy - tylko na próbniku. Odcień fajnie komponuje się z miętą lub błękitem. Metaliczne wykończenie ma to do siebie, że widać pociągnięcia pędzelka. Tutaj zostałam pozytywnie zaskoczona - lakier ma gładką taflę, z nieco lustrzanym efektem. Jak dla mnie super. W tej chwili jest on przeceniony na $3.99, szczegóły znajdziecie tutaj.

Hello,

In last parcel from BPS I found brown metalic polish Rose in peril. On my nails I used it as a stamping polish, to see how it looks as a base colour, I used a false nail. The shade looks very nice with mint or light blue. Metalic finish usually leaves some brush strokes. This polish is a positive surprise for me - it`s perfectly smooth with a bit of mirror effect. I love it! Now it costs $3.99 and you can find it here.

Bazą do mojego zdobienia jest miętowy S-HE nr 700, który kupiłam w słowackim DM-ie. Fajny kolor, przyjemna aplikacja (2 cienkie warstwy), dobra trwałość - jestem na tak!

Base polish for my nail art is minty S-HE no 700, which I bought in DM in Slovakia. I like the color, application is good (2 thin layers) and lasted long - I like it!




P.S. Pamiętajcie o moim kodzie zniżkowym podczas zakupów w BPS :)
P.S. Remember about my discount code when shopping at BPS :)

 

19 komentarzy:

  1. Hi dear! It is a very pretty manicure! I like the stamping =)

    OdpowiedzUsuń
  2. This polish looks really nice but I'm impressed with how well it stamps and the combination you used is so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  3. No bardzo ładny efekt na tym błękicie :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love it when polishes also work as stamping polishes :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny i świetnie stempluje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten lakier od BPS :) Z chęcią bym go widziała na swoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiś czas temu wszystkie moje metaliczne/chromowe lakiery trafiły do szuflady z lakierami do stemplowania. Widzę, że ten również się do tego celu świetnie nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice review and stamping. I like BPS products

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że można nim stemplować. Ja metalików używam tylko do tego celu :D

    OdpowiedzUsuń