wtorek, 20 listopada 2018

BPS - Arab Passion L003

Dziś mam dla Was recenzję płytki Arab Passion L003, którą otrzymałam od BPS.

Today I have for you a review of stamping plate Arab Passion L003 which I got for testing from BPS.


Płytka ma mnóstwo pięknych wzorów, zarówno małych jak i całopaznokciowych, wszystkie odbijąją się idealnie. Obecnie kosztuje $3,99 i znajdziecie ją tutaj. Poniżej możecie zobaczyć przykładowe zdobienia. 

The plate has plenty of beautiful images, both small and big, all of them work perfect. Now it costs $3,99 and you can find it here. Below you can see some examples.






7 komentarzy:

  1. Zdobienie wyszło fajnie, choć patrząc na samą płytkę to nie chwyciła mnie za serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. ..ale piękne wzory wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wzorki! :)
    Najbardziej mi się podoba pierwszy wzór :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. z tej płytki to akurat tylko jeden wzorek mi sie spodobał, ale ogólnie mają super jakość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wzory ma ta płytka! Wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń