sobota, 17 listopada 2018

Essie Dress to kilt and KIKO Perfect Star Gel

Uwielbiam lakiery Essie za piękne kolory i gruby zaokrąglony pędzelek.Niestety, ich regularna cena jest dosyć wysoka (w Holandii 10 euro). Na szczęście są outlety i tam znalazłam dzisiejszy egzemplarz za bodajże 4 euro.

I love Essie for its beautiful colors and thick rounded brush. Unfortunately, regular price of the polishes is quite high (in The Netherlands 10 euro). Luckily we have outlet stores and there I found below polish for I think 4 euro.



Ta piękna głęboka czerwień nakłada się idealnie, wystarczą 2 cienkie warstwy. Pędzelkiem można bez problemu manewrować przy skórkach i ich nie zabrudzić. Paznokcie wyglądają elegancko.

Application of this beautiful deep red is super easy, it needs 2 thin layers. Thanks to the comfortable brush you can paint your nails close to the cuticles, but avoid making them dirty. The nails look very elegant.


Mój manikiur wykończyłam topem KIKO Perfect Star Gel. Daje on piękny połysk, ale ma zasadniczą wadę - przykurcza lakier, szczególnie na końcówkach, co wygląda nieestetycznie. Po kilku razach przeszłam na inny top.

I sealed my manicure using KIKO Perfect Star Gel. It gives really beautiful shiny finish, but has one big min point - it shrinks base polish, especially at the nail tips and it doesn`t look good. After using it several times, I decided to go for another top coat.


9 komentarzy:

  1. What a beautiful polish!
    It's irritating with the shrinking topcoat, no wonder you wanted to replace it with another one :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczny i zmysłowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery Essie z nowych kolekcji faktycznie sporo kosztują :( Dobrze, że starsze kolory można dostać taniej :) Ten odcień jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Essie trzyma wysokie ceny, dlatego nigdy nie miałam ich za wiele.... do dziś przetrwała u mnie tylko jedna czerwień z Essie, ale sporo jaśniejsza ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Essie mam tylko jeden odcień i zupełnie się z nim nie lubię. Dlatego nie mam ochoty na kolejne.
    Ta czerwień jest bardzo ładna, ale myślę, że większość marek ma podobne odcienie do zaoferowania :)

    OdpowiedzUsuń