czwartek, 29 listopada 2018

Holo-angel with Color Club Spell it out

Ostatnio pokazywałam same kremowe lakiery, czas na coś błyszczącego.
W lato znalazłam w Walmarcie kolekcję holograficzną Color Club. Ponieważ mam mnóstwo lakierów, próbowałam się powstrzymać przed zakupem kolejnych. Chodziłam, oglądałam i w końcu  przed samym wyjazdem ze Stanów zdecydowałam się na jeden - niebieski Spell it out.

Recently I shown you only nail polishes with cream finish, it`s time for something sparkling.
Last summer I found in Walmart holo collection from Color Club. I have so many polishes and I tried to stop myself from buying another ones. I was looking and looking and finally, just before leaving US, I decided to purchase one - blue Spell it out.


Lakier ma dobrą konsystencję, raczej gęstą, kryje po 2 cienkich warstwach i schnie szybko. Nawet w pochmurny dzień widziałam delikatną tęczę, myślę, że w słońcu wygląda super. Natomiast problem pojawił się przy fotografowaniu - albo nie bardzo było widać efekt holo albo lakier wychodził niemal granatowy. Myślę, że powyższe zdjęcie jest najbardziej zbliżone do rzeczywistości.

The polish has a good formula, rather on ticker side, it`s opaque in 2 thin layers and dries quickly. Even in a cloudy day I saw a bit of rainbow, I think in sun it would look gorgeous. The only problem was with taking pictures - or I couldn`t catch holo, either it looked almost like a navy blue. I think above picture is the closest one to the reality.


Tak lakier wygląda w cieniu:
Here is the polish in a shade:


A tak z lampą:
And here it is with a flash lamp:



Użyłam poniższych produktów. Aniołek trochę mi się rozmazał pod topem, więc dodałam malutkie cyrkonie.

I used below products. The angel blurred a little when I applied a top coat, so I added some tiny studs.


10 komentarzy:

  1. mam parę holo z CC i bardzo mi się podobają.
    niestety nie wiem jak u Ciebie z trwałością, ale u mnie one trzymają się max 2 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nosiłam tylko jeden dzień, ale dlatego, że miałam pomysł na inny manikiur. Inne lakiery CC wytrzymują u mnie kilka dni.

      Usuń
  2. Hi sweetie! How pretty this nail polish under every light!
    Smuack!

    OdpowiedzUsuń
  3. It's beautiful! I love the rainbows :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier petarda! Nic dziwnego, że się na niego skusiłaś. A aniołek jest przesłodki! Muszę sobie takiego też kiedyś wystemplować :D

    OdpowiedzUsuń