czwartek, 15 listopada 2018

White stamping polish from BPS

W ostatniej paczuszce z Born Pretty Store otrzymałam do testów 2 lakiery do stempli oraz płytkę. Zacznę od białej emalii o oznaczeniu BP-WN04/Pure z serii White Night.

In last package from Born Pretty Store I got for the review 2 stamping polishes and a stamping plate. I will start with white polish marked as BP-WN04/Pure from White Night Series.


Lakier otrzymujemy w eleganckim białym kartoniku, zarówno na nim, jak i na buteleczce znajdziemy nazwę i oznaczenie. Obecnie kosztuje $2,99 i znajdziecie go tutaj.

The polish is packed in an elegant white carton box, there is number and name both on the box and on the bottle. Now it costs $2,99 and you can find it here.


A teraz najważniejsze - jak się sprawuje?
Bardzo dobrze, jest idealnie napigmentowany (jako baza wystarczy jedna warstwa). Większość stempli i płytek współpracuje z nim bez problemów, ale zdarzają się wyjątki. Jedyna niedogodność to to, że schnie niemal natychmiastowo, więc trzeba szybko stemplować.

And now the most important - how it works?
Very good, it`s well pigmented (as a base polish it needs only 1 layer). It works with most stamps and stamping plates, but I found few exceptions. The only con is that it dries almost immediately, so you have to be fast with stamping.


Powyższy manikiur jest wykonany z użyciem płytki BPS Spring Garden -L003 - tutaj nie miałam żadnych problemów. Bazą jest Essence Indigo to go.

Above manicure was created using plate BPS Spring Garden-L003 - here I didn`t have any problems. Base polish is Essence Indigo to go.


A tutaj jeden problematyczny przykład - ten sam wzór z płytki MoYou London, niebieski lakier wygląda idealnie (środkowe palce), a biały cały czas się rozmazywał (zewnętrzne paznokcie).

And here is one problematic example - the same pattern from MoYou London plate, blue polish looks perfect (middle fingers), but white was blurred (outer nails).


I na koniec lakier jako kolor bazowy - jak wspomniałam wyżej, wystarczy jedna warstwa.
Last, but not least - the polish as a base color - as I mentioned above, one layer is sufficient.


8 komentarzy:

  1. Nice manicures! :-) I have white BP stamping polish and it works very well, I'm really satisfied :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wszystkie swoje lakiery do stemplowania z BPS i świetnie mi się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają lakiery do stemplowania z BPS :) Sama bardzo lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It's essential to have a great white stamping polish :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do stemplowania mam dwie lewe łapy;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może musisz poćwiczyć? Ja jak już pojęłam jak to robić, to uwielbiam :)

      Usuń