sobota, 9 lutego 2019

KIKO Dream Wish 08

W końcu przetestowałam cały zestaw. Dziś ostatni lakier - czerń, kremowa, bez żadnych dodatków. Niestety, szybko pojawiły się przetarcia. Zdjęcia robiłam późno wieczorem po długim dniu w pracy, bo bałam się, że do następnego już ta emalia nie dotrwa.

Finally I have tested the whole set. Today I am showing the last polish - it`s just a cream black. Unfortunately, I noticed wear tips very quickly. I took pictures late in the evening after a long day at work, because I was afraid next day there will be nothing to photograph.


Ten delikatny wzorek pochodzi z zimowej płytki Born Pretty Store Christmas S003. Jest urocza, ale tak się jakoś złożyło, że nie miałam czasu zmalować czegoś innego. Zima jeszcze się nie skończyła, więc może śnieżynki doczekają się na swoją kolej. Stemplowałam białym lakierem Caption.

This subtle pattern comes from Born Pretty Store Christmas S003 stamping plate. It`s beautiful, but I really didn`t have time to use other images. Well, the winter is not over yet, so maybe I will use snow flakes one. For stamping I used white polish from Caption.




Wiem, że już za późno na taką płytkę, ale jeśli ktoś byłby zainteresowany, to można ją znaleźć tutaj. Obecnie kosztuje tylko $2,19.

I know it`s a bit late to order this plate, but in case you would be interested, you can find it here.



8 komentarzy:

  1. Jak nie w tym roku to może na przyszły rok ktoś się jeszcze skusi na takie zimowe płytki :) Podoba mi się to w jaki sposób ją użyłaś - jest zimowo i uniwersalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie biorąc pod uwagę długi czas oczekiwania, to można już niedługo zamawiać ;-)

      Usuń
  2. świetne zdobienie i byłam pewna, że to ręcznie malowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne umiejscowienie wzoru ze stempla ;) Podoba mi się. Szkoda tylko, że ta czerń taka nietrwała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne połączenia. Czerń na paznokciach jest naprawdę bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta płytka i ślicznie wykorzystałaś ten wzór - optycznie wyszczupla płytkę paznokcia.

    OdpowiedzUsuń