sobota, 23 lutego 2019

Pupa Maxi kit n.1

Dostałam od znajomych zestaw Pupy. W środku znajdują się 3 lakiery, sonda, cyronie oraz posypki (zamsz, glitter i kryształki). 

I got from my friends a mani set from Pupa. It consists of 3 nail polishes, dotting tool, studs and something I would call sprinkles (velvet, glitter and cristals).




Moim ulubieńcem jest fioletowy lakier. Kryje przy jednej grubszej lub 2 cienkich warstwach. Malowanie jest łatwe i przyjemne.

My favourite polish is the purple one. It`s opaque in 1 thicker or 2 thin layers. Application is good and easy.


Użyłam do niego Crazy Cristals - na mokry top posypałam troszkę i zostawiłam do wyschnięcia. Pierwszego dnia było to miękkie i przyjemne w dotyku, w nocy stwardniało i zrobiło się nieco ostre. Natomiast cały czas podobał mi się taki efekt.

I added to it Crazy Cristals - I applied it on wet top coat and left it to dry. First day it was soft and pleasant to touch, during night became more solid and a bit sharp, but anyway I like the final effect.




Czegoś mi tu brakowało, więc na środkowym palcu dodałam kilka cyrkonii. Całość wyszła fajnie, tylko złamany mały paznokieć psuł cały efekt 😔

There was something missing in my manicure, so I added some studs and boulion on my middle finger. I like the final effect, only this broken pinky nail... 😔 


Drugi lakier, który też mogę nosić - zarówno solo jak i ze zdobieniem to jasny kremowy, niemal biały. Czasem takie odcienie mają kiepskie krycie - ten na szczęście potrzebuje tylko 2 warstw. Również byłam zadowolona z aplikacji i konsystencji. Na jednym palcu wypróbowałam zamsz, ale wyszło bardzo brzydko, drobinki miałam wszędzie na całej dłoni. Tak jak myślałam - większość zeszła po umyciu rąk. Efekt był tak nieestetyczny, że nie będę pokazywać.

I like the second polish as well - it is good for wearing it by itself or as a base for a nail art. It is very light, almost white. Sometimes this kind of shades has poor opacity - luckily not Pupa - it needs only 2 layers. I was happy with its application and consistency. I tried velvet on one nail and it was a disaster, its pieces were all around. As I thought - I lost most of the velvet after washing my hands. It looked so bad that I am not going to show it here.


Ostatni lakier to brąz/marsala. Już przed malowaniem paznokci widziałam, że to nie mój odcień, ale postanowiłam dać mu szansę. W tym przypadku również malowanie jest łatwe i przyjemne, nałożyłam 2 cienkie warstwy. Niestety, schnie dosyć długo i nie pasuje do mojej cery.

Last polish is brown/marsala. Even before doing my nails I knew it is not my shade, but I decided to give it a try. In this case also application is easy, 2 thin layers are enough. Unfotunately, it dries long and looks bad with my skin tone.


Do zdobienia użyłam poniższych produktów.
For this manicure I used below products.


Jak Wam się podoba?
What do you think about this set?

5 komentarzy:

  1. Zamsz to niestety nie zbyt udany pomysł wśród produktów do ozdabiania paznokci - może ktoś kiedyś wpadnie na pomysł stworzenia czegoś co da taki efekt i nie będzie wyglądać brzydko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. fioletowe zdobienie bardzo przypadło mi do gustu :)

      Usuń
  2. te kryształki wyglądają super.
    z kolorów ten jasny najbardziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. fiolet i ten róż prześliczne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdobienie z tym fioletem :)

    OdpowiedzUsuń