środa, 20 lutego 2019

NTN R260 and water decals

Naklejki wodne ze sweterkowymi wzorkami kupiłam chyba z 1,5 roku temu, ale ukryły się pomiędzy innymi i dopiero teraz postanowiłam ich użyć. Chciałam to samo na obydwu dłoniach, ale na początku zapomniałam o folii ochronnej. Po włożeniu do wody naklejki przykleiły się do niej i nie chciały odejść. Koniec końców na drugiej ręce użyłam innego wzoru.
Wykorzystane lakiery: NTN R260 i Essence Let`s boo-gy-woogy.

I bought there water decals around 1,5 year ago, but they have been hidden between other ones and now I found them. I wanted the same pattern on both hands, but I made a mistake - I forgot to remove the protection film before throwing them to water. The decals sticked to it and it wasn`t possible to separate them. Finally I had to use different patterns.
Nail polishes used: NTN R260 and Essence Let`s boo-gy-woogy.







4 komentarze:

  1. Fajne Ci to zdobienie wyszło!!
    nie mniej buteleczka lakieru essence podoba mi się najbardziej!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naklejki wodne to jedno z moich ulubionych rozwiązań na szybkie zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a nice manicure!!! Smuack 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń