niedziela, 17 lutego 2019

Mollon Pro #103

Poniższy odcień fioletu jest jednym z moich ulubionych kolorów na paznokciach. Niestety, lakier sam w sobie nie jest najlepszy - nałożyłam 2 warstwy, ale przydałaby się jeszcze jedna. Rzadka konsystencja utrudnia nakładanie. Ogólnie nie byłam zadowolona, na szczęście nie był to drogi lakier.

Below shade of purple is one my favourite on my nails. Unfortunately, the polish itself isn`t the best. I applied 2 layers, but 3rd one would help. Its consistency is very thin and it makes the application more difficult. Overall I am not very happy with it, luckily it wasn't very expensive.




10 komentarzy:

  1. It's a shame about the formula, but it looks good :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest bardzo ładny :) szkoda, że lakier nie wypadł najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor całkiem ładny, choć szkoda, że lakier nie najlepszy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam od nich ani jednego lakier ;) Ale sam kolorek jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo mi się spodobał i super się prezentuje na paznokciach :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek i miałam kilka z kolorów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm wisienka!

    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony Walking in pretty shoes.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dont you hate it when you love a color and the formula sucks :(
    I am not a fan of thin formulas either.
    Hope you find a similar and better shade soon.

    OdpowiedzUsuń