sobota, 22 grudnia 2018

Born Pretty Store - North Part - peel off polish

Niedawno otrzymałam od Born Pretty Store lakier - BP-FV05 North Part. Na stronie wygląda jak ciemny róż, natomiast według mnie to bardziej czerwień z nutką brązu. Mimo to jest piękny, ma śliczne holograficzne drobinki.

Recently I got from Born Pretty Store nail polish - BP-VF05 North Part. On the website it looks like dark pink, but in my opinion it is more red with a drop of brown. Anyway it is beautiful with lovely holo pieces. 


Według opisu lakier schnie 45 sekund. Nie wiem, czy ja dostałam jakiś wadliwy egzemplarz, czy jak, ale na moich paznokciach w ogóle nie wysechł. Po godzinie nadal był mokry, mimo nałożenia topu. Do tego ma bardzo gęstą konsystencję, myślałam, że nie uda mi się go nałożyć, ale przy odrobinie koncentracji nie było to trudne. Niestety, jak wspomniałam wyżej - emalia nie wyschła i od razu zdjęłam ją. Czy jest peel off - nie wiem, użyłam wacika z odrobiną zmywacza, bo inaczej cała byłabym upaćkana.

According to the description drying time is 45 seconds. I don`t know if I got a faulty polish, but on my nails it didn`t dry at all. After 1 hour it was still wet, even a top coat didn`t help. It is extremly thick as well, I thought I would not be able to apply it, but with a bit of attention it wasn`t difficult. Unfortunately, as mentioned above - it didn`t dry at all, so I removed it immediately, Is it peel off? I don`t know, I used a cotton pad with a few drops of nail polish remover.


Bardzo żałuję, że nie mogłam ponosić tego lakieru dłużej, bo jest naprawdę piękny (zdjęcia nie oddają jego całej urody). 
Oprócz niego w serii Red Glitter znajdziecie 5 innych odcieni - wszystkie są urocze i chciałabym wierzyć, że inne schną i dają się nosić. Gdybyście były zainteresowane, to znajdziecie je tutaj.

I really regret that I couldn`t wear it longer, because it is really nice (my pictures don`t show its full beauty).
In the Red Glitter Serie you can find 5 other colors - all of them look gorgeous and I hope they dry and it is possible to wear them. If you are interested, you can find it here.




4 komentarze:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził. Ja lakier peel-off miałam jedynie z Sensique i o ile w miarę łatwo się go nakładało to na paznokciach nie był jakoś super komfortowy - nie miał wykończenia jak zwykłe lakiery, a raczej taką gumową. Ale fakt, zszedł jednym płatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I got that polish as well, but it was so thick and gloopy that I contacted BPS and agreed with them to dispose of it.

    OdpowiedzUsuń