niedziela, 23 grudnia 2018

Calvin Klein Cabernet and BPS Christmas L005 stamping plate

Witajcie,

Po pierwsze chciałam Wam życzyć wspaniałych radosnych świąt.

Po drugie Born Pretty Store organizuje świąteczną wyprzedaż  oferta jest ważna do 28.12. Poniżej baneru znajduje się link, który przeniesie Was na stronę z promocjami.

Hello,

First of all I wish you merry Christmas.

Second - there is a Christmas sale at Born Pretty Store, the offer is valid till 28th of December. Below the baner there is a link to the site.




A teraz czas na zdobienie. Wyciągnęłam lakier, którego bardzo dawno nie używałam. W słabym świetle wygląda na ciemny brąz, natomiast w mocnym ukazuje się piękna ciemna czerwień. Szkoda, że nie jest odrobinę jaśniejszy. Mimo to jest elegancki.

And now it`s time for today`s nails. I found a nail polish I didn`t use for ages. In poor light it looks like dark brown, in strong one it shows its red beauty. I wish it could be a bit lighter, but anyway it`s very elegant.



Dodałam do niego złote stemple z płytki BPS Christmas L005. Już widziałyście ją w innym zdobieniu, dziś wykorzystałam kolejne wzory. Wszystkie odbijają się świetnie, płytka jest bardzo fajna i dobrej jakości. Ma mnóstwo ładnych wzorków, po głowie chodzi mi jeszcze jedno zdobienie z jej użyciem, ale chyba nie wyrobię się przed świętami. W tej chwili kosztuje $2,99, link znajdziecie klikając na powyższą nazwę.

I added golden stamping from the plate BPS Christmas L005. You could have seen it already in one of the previous posts, today I used another images. All of them work perfect, I really like the plate, its quality is very good. I have one more nail art in my mind using this plate, but I think I will not manage before Christmas. Now it costs $2,99 and there is a link to it in its name above.





Stemplowałam lakierem Miss Sporty Wonder Metal nr 20.
For stamping I used Miss Sporty Wonder Metal no 20.



6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zdobienie!!

    też Ci życzę zdrowych i spokojnych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym.

    OdpowiedzUsuń
  2. It looks really strong and elegant and I like the final manicure, nice combination of colours! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed świętami szał zakupów, a po świętach znowu to samo, bo wyprzedaże :D Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne lakierki podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń