niedziela, 30 grudnia 2018

New Year`s Eve nails

Oto moje paznokcie na powitanie nowego roku.

Here are my nails to welcome new year.


Miał być tylko fiolet z odrobiną brokatu, ale wczoraj zobaczyłam piękne fioletowo-granatowe paznokcie i postanowiłam zrobić takie same.

I was planning to use only purple and a bit of glitter, but yesterday I saw beautiful purple-dark blue nails and decided to do the same manicure.


Bazą jest KIKO Dream Wish. Polubiłam go już od pierwszego użycia. Świetna pigmentacja, wygodny pędzelek, jedynie czas schnięcia dosyć długi.

Base polish is KIKO Dream Wish. I like it from the first use. Great pigmentation, good brush, only drying time is quite long.


Następnie na dwóch paznokciach zrobiłam gradient. Niestety, niebieski nałożony na fiolet zrobił się bardzo ciemny i nie za bardzo widać przejście.

Next I made a gradient on 2 nails. Unfortunately, blue polish applied on purple turned out to be very very dark and shift from one shade to another is not very clear.


Na koniec zrobiłam 2 brokatowe paseczki przy użyciu Integrate RS361, który kupiłam w Japonii.

At the end I added 2 glitter stripes using Integrate RS361 which I bought in Japan.


Pomysł bardzo mi się podoba - brokatowy lakier jest świetnym dopełnieniem, natomiast muszę popracować nad doborem kolorów - myślę, że nieco jaśniejsze lepiej by się prezentowały i gradient wyszedłby wyraźniej.

I like idea of this manicure - glitter polish is a great final touch, but I have to choose better colors - I think a bit lighter ones would look better and the gradient would be clearer.

Na koniec życzę Wam zdrowia, pomyślności i samych sukcesów w 2019 roku!

Last but not least - I wish you great, healthy and prosperous year 2019!

13 komentarzy:

  1. Przepięknie się prezentuje. Bardzo mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wyszło naprawdę mega fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdobienie wyszło super, a do tego światło odbijające się od pazurków daje wrażenie bardzo ciekawej fakturki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają cudownie, delikatnie mimo iż to bardzo ciemny kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie cudowne zestawienie odcieni podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very elegant, I like it! Best wishes for a very happy New Year! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooh la la, it's beautiful! Happy new year! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to zdobienie, proste ale efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie taki ciemny gradient wygląda! Ja nie wiem dlaczego, ale zawsze wybieram do gradientów jasne pastele! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dziś robię podobne kolorki na pazurach:)

    OdpowiedzUsuń