wtorek, 18 grudnia 2018

Snowflakes and KIKO Dream Wish dark blue

3 lata temu KIKO wydalo piękny świąteczny zestaw Dream Wish. Znajduje się w nim 8 lakierów - 7 kryjących i jeden top. 

3 years ago KIKO issued beautiful Christmas set Dream Wish. There are 8 polishes - 7 fully opaque and 1 top coat.


Dziś zapraszam na recenzję granatu. Lakier jest nieco żelkowy, po 2 warstwach widziałam drobne nierówności. Aplikacja jest przyjemna, dobrze wyprofilowany pędzelek. Niestety, po 2 dniach pojawiły się przetarcia i nawet drobny odprysk.

Today I will show you dark blue polish. It has gelly finish, after 2 layers I still saw some imperfections. Application is easy and the brush comfortable. Unfortunately, it didn`t last long - after 2 days I noticed wear tips.


Nałożyłam na niego top z tego zestawu. Przed użyciem należy nim dobrze wstrząsnąć, aby drobinki wymieszały się z transparentną bazą.

I applied a layer of the top coat from this set. Before using it, it needs to be shaken well to mix the glitter with transparant base.


Na koniec wystemplowałam śnieżynki z płytki BPS Christmas S003. Użyłam srebrnego lakieru-czaszki. Na kciuku wyglądał super, na innych paznokciach słabo (nie wiem jak to możliwe, cały czas był to ten sam wzorek), dlatego na środkowym palcu zastosowałam Calvin Klein Silverstreak.

At the end I added snowflakes from stamping plate BPS Christmas S003. I used silver skullhead polish. On my thumb it looked very well, but on other nails it didn`t work (that`s weird - I used the same pattern), so on my middle finger I used Calvin Klein Silverstreak.





10 komentarzy:

  1. Kolory 100% moje :) Uwielbiam srebrne śnieżynki na granacie. Zaintrygował mnie ten lakier-czaszka, ma bardzo oryginalne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio też jestem fanką sniezynek na granacie 🙂

      Usuń
  2. Whoa..what a collection. Snowflakes look really cool.

    OdpowiedzUsuń
  3. Top wszystko wyrównał i nie widać żadnych nierówności ;)
    Ja miałam jeden lakier Kiko i byłam bardzo niezadowolona :p Źle się go używało i źle się trzymał.
    Zdobienie bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam sporo lakierów tej marki i większość sprawuje się dobrze 😉

      Usuń
  4. Fajne zdobienie.
    Granat bardzo fajny.
    Topy tego typu uwielbiam.
    Czacha lakier wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I love it! It's a beautiful topper and that little skull bottle is adorable! :)

    OdpowiedzUsuń