czwartek, 27 grudnia 2018

Silent night, holy night

Jak Wam minęły święta? Ja jak zwykle odwiedziłam rodziców w Polsce. W tym roku było nieco spokojniej i tuż przed Wigilią zrobiłam poniższy manikiur.

How was your Christmas? I visited my parents in Poland like always. This year I had some time before Christmas Eve and prepared below manicure.






Użyłam: NTN nr 61, Born Pretty Store BP-WN04/Pure z serii White Night oraz płytki Christmas L005.

I used NTN no 61, BPS BP-WN04/Pure from White Night serie and stamping plate Christmas L005.

6 komentarzy:

  1. Śliczne, idealne na zimowy czas:D Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten kolorek no i oczywiście całość wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny niebieski! Idealnie komponuje się z bielą 💙

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobienie bardzo mi się podoba, ja niestety nie mam aż takiego talentu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Piękne paznokcie! Sama tak nie potrafię i zazdraszczam zdolności!

    OdpowiedzUsuń