sobota, 15 grudnia 2018

Post no 500 - Merry Christmas! Clinique Party Red

Witam Was po raz 500! Po ponad 4,5 roku blogowania nadal sprawia mi to przyjemność. Wiem, że daleko mi do wielu świetnych blogerek, ale z radością wracam co kilka dni do tego mojego małego kącika w sieci 😊 Malowanie paznokci i opisywanie lakierów to moje hobby i sposób na zrelaksowanie się.

Welcome for the 500th time! After 4,5 years blogging it is still a pleasure for me. I know I am not a top blogger, but I am happy to come back every few days to my little "corner" on Internet 😊 Doing my nails and writing about polishes is my hobby and a way to relax.


Z okazji zbliżających się świąt zmalowałam taki oto mikołajowy manikiur. 

For the coming Christmas I prepared a manicure with Santa Claus.


Głównym lakierem jest Clinique 08 Party Red - piękna nasycona czerwień. Myślę, że idealnie pasuje do małej czarnej. Kosmetyki tej marki są dosyć drogie, pewnie normalnie nie kupiłabym tego lakieru, ale był przeceniony o 70%. Cena to jedno, a jakość? Świetna. Właściwie wystarczyłaby jedna warstwa, ja tradycyjnie nałożyłam 2. Lakier schnie szybko i pięknie błyszczy. Jest dosyć gęsty, ale dzięki dobrze wyprofilowanemu pędzelkowi nakłada się z łatwością.
Mój aparat miał problem ze złapaniem właściwego odcienia, użyłam filtra przy obróbce zdjęć, dlatego wyglądają one nienaturalnie i prześwietlone, jednak dzięki temu możecie zobaczyć barwę najbardziej zbliżoną do rzeczywistości.
Do tego top rozmazał mi Mikołaja, wypróbowałam 2 różne i w końcu się poddałam, żeby zakryć czerwone ślady, dodałam kilka śnieżynek.

Main polish in this mani is Clinique 08 Party Red - beautiful red. I think it would be perfect for little black dress. Cosmetics of this brand are expensive, probably I would not buy this polish, but I found it with 70% discount. And what about quality? It`s great. Actually 1 layer would be sufficient, but as always I applied 2. It dries fast and it is shiny. It is quite thick, but thanks to good brush application is very easy.
My camera had difficulties with catching correct tone, I used a filter while preparing pictures, so they look unnaturally and overexposed, but only now you can see the color similar to the one in real life.
I also had a problem with choosing a good top coat. I tried 2 different ones and finally I gave up, I just stamped over some snow flakes to cover blurred red. 



Mikołaj, śnieżynki i tekst pochodzą z płytki Born Pretty Store Christmas L001. Jest tam mnóstwo pięknych wzorków, głównie bożonarodzeniowych i zimowych, ale zaplątał się też zajączek i jakieś kwiatki. Wszystko odbija się bez problemu, płytka jest świetnej jakości. W tej chwili kosztuje ona $2,99 i możecie znajeźć ją tutaj.

Santa Claus, snow flakes and text come from Born Pretty Store stamping plate Christmas L001. there is plenty of beautiful patterns, mainly Christmas and winter ones, but I found there a hare and few flowers. All patterns work fine, I didn`t have any problems, the plate has great quality. Now it costs $2,99 and you can find it here.


Wszystkie produkty, których użyłam widzicie powyżej.
Above you can see all products I used.


15 komentarzy:

  1. Gratuluję 500 wpisu! :) Mikołaj super wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowny jest ten Mikołaj! Iście grudniowa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołaj jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful manicure! :-) Yes, the blog should be a place where you post if you feel that it's relaxing you and if you are happy with what you do and want to show it to your readers and followers! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa płytka :D zajączek chyba pomylił Święta, ale właściwie też chyba ma prawo świętować dwa razy.
    Bardzo ładna ta czerwień, nie miałam nigdy lakieru tej marki. Co do rozmazywania przez top - łączę się w bólu, znam to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy blogiversary! :) I feel like you, and I must admit that I care much more for "smaller" bloggers than for the top ones. I love to see creativity flow, so thank you ♥

    OdpowiedzUsuń