środa, 12 grudnia 2018

Nilens Jord no 666

Patrzę na szufladę z nieużywanymi lakierami i jest mi wstyd - tak dużo pięknych buteleczek nadal czeka na swoją kolej. Na szczęście opanowałam manię kupowania i teraz używam tych starszych emalii. 
Nilens Jord przyjechał ze mną z Kopenhagi prawie 3 lata temu i dziś nadszedł jego dzień 😉

I look sometimes at my drawer with unused polishes and I am ashamed - so many beautiful bottles still wait for their turn. Luckily I have my shopaholism under control and now I use those older polishes. 
Nilens Jord came with me from my trip to Copenhagen almost 3 years ago and today is his day 😉



Lakier jest opakowany w urocze pudełeczko, znajdziemy tam też skład i informacje, że nie zawiera szkodliwych składników takich jak toluen czy formaldehyd. Nie pamiętam dokładnie jego ceny, ale wiem, że nie był najtańszy - coś ok. 45-60 zł, no ale Dania ogólnie jest droga.

The polish is packed in an adorable carton box, we can find there also ingredients and information that it doesn`t contain harmful ones like toluen or formaldehyde. I don`t remember its price, but I know it wasn`t very cheap - something around 10-12 euro, but overal Denmark is expensive.


W cieniu lakier wygląda na kremowy, dopiero w mocnym świetle widać delikatny shimmer. Ma cienki pędzelek i nakłada się dobrze, wystarczą 2 cienkie warstwy. Czas schnięcia jest świetny - po ok. 5 minutach lakier był suchy. Żeby nie było tak smutno, to dodałam mały akcent - stempelki z płytki BPS Spring Garden L003 i cyrkonię.

In a shade the polish seems to have cream finish, only in very strong light you can notice shimmer. Its brush is thin and application easy, it needs 2 thin layers. Drying time is great - after 5 minutes my nails were dry. The shade is a bit sad, so I added some stamping from plate BPS Spring Garden L003 and a stud.


To zdobienie zapamiętam z jednego powodu - miałam je na rozmowie, po której dostałam pracę 😊
I will remember this nail art for a long time - I wore it during a job interview and I got the job 😊

3 komentarze:

  1. I love the nail art. And you're right, it's quite expensive in Denmark. Nilens Jord polishes cost EUR 13 now O_o

    OdpowiedzUsuń
  2. Very pretty! Lovely stamping! :-)

    OdpowiedzUsuń